woensdag 16 januari 2013

Get to know me tag

1 opmerking:
 
Deze tag gaat al een tijdje rond. Laatst las ik hem bij pinkfairytale. Het is een leuke tag en deze ga ik vandaag voor jullie invullen.
Wanna get to know me..???

Geboortejaar?
1989

Hoe lang ben je?
1,69

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

Nog even werken en dan straks lekker naar huis. Ik had slaapdienst en heb vannacht geen oog dicht gedaan.

Waar ben je op dit moment?
Thuis, in de woonkamer


Single/relatie?
Ik heb 6,5 jaar een relatie

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Eigenwijs, geduldig, zorgzaam.

Guy/Girlcrush:
Mijn vriend natuurlijk. Girlcrus: Ik denk Adriana Lima, hele mooie vrouw.

Wat zou je op dit moment graag willen? Douchen, ik kom net uit mijn werk ;)

Wat is je doel in het leven?

Gelukkig zijn (niet echt origineel) maar dat moet lukken, in Mei gaan we samen wonen. Ik zou ook nog wel eens willen reizen.

Waar ben je bang voor?
Slangen, als ik er een op tv zie doe ik al mijn handen voor mijn ogen.

Heb je je rijbewijs?
Nee, heb wel lessen gehad en een paar gezakt. Op een gegeven moment was mijn theorie verlopen. Toen zag ik in het laatste jaar van mijn opleiding en die wilde ik eerst afmaken. Nu geen zin meer om te leren en te lessen.

Nagellak of lippenstift?
Nagellak, ben geen lippenstift liefhebber.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer. Ik heb een hekel aan de winter en ben blij als het weer zomer is. Lekker weer, iedereen is een stuk vrolijker, tot s'avonds laat nog lekker buiten zitten.

Wil je ooit gaan trouwen?
Misschien.

Ben je een healthy-freak?
Niet echt. Probeer er wel op te letten dat ik genoeg drink.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Bruin en komt tot net onder mijn borst.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik wil heel wat beauty producten hebben die niet in Nederland te verkrijgen zijn.

Heb je tattoos?
Nee, maar wil er wel een op mijn voet.

Heb je piercings?
Ja ik heb 8 gaatjes in mijn oren. Links 3 onder en 1 boven en rechts 3 onder en 1 op de helft van mijn oog. Ik heb een neuspiercing en een navelpiercing.

Draag je een bril?
Nee, ik heb wel een leesbril maar die gebruik ik nooit.

Wat is jouw perfecte pizza?
Tonno!!!!

Favoriete eten/drinken?
Drinken: ice tea green tea, pinacolada. Eten: broodje kebab, garnalen in knoflook gebakken., Harlekeintjes (heerlijke drop) en Engelse drop.

Wat is het laatste wat je kocht? Een linnenkast voor in ons huis.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Huisarts bellen voor een client.

Favoriete ijsje?
Ik ben niet zo van de ijsjes maar Ben & Jerry's met cookies vind ik wel lekker.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Slaper, houd niet van vroeg op staan, slaap graag uit.

Wat zijn je plannen voor 2013?
In Mei samenwonen.

Met hoeveel kussens slaap jij?
1.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Avondmens.

Ben je geordend of rommelig?
Rommelig, maar ik kan ook heel geordend zijn.

Wat wil je op dit moment graag zien?
De douche en mijn bed ;)

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Zo ver kijk ik niet voorruit.

Wie mis je op dit moment?
Eigenlijk niemand.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Favoriet is een groot woord, het mooiste vind ik mijn ogen.

Ben je verlegen?
Zeker, vooral als bij onbekende ben. Ik kijk altijd eerst de kat uit de boom ;)

Heb je een accent?
Ik heb een klein beetje de Leidse R.

Zussen/broers, hoe oud?
Zusje, 21.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Verschillend. Ik werk onregelmatig dus geen dag is voor mij hetzelfde.

Dit was de "get to know me" tag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Voel je vrij om deze tag ook in te vullen.

xoxo

1 opmerking:

  1. Leuk artikel :). Hihi, Adriana Lima is ook mijn girl crush.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff