woensdag 20 februari 2013

Ben jij een echte beautyfreak?

2 opmerkingen:
 
Laatst kwam ik de tag "Ben jij een beautyfreak?" tegen. Vandaag ga ik deze tag voor jullie invullen.



Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?
Het laatste wat ik voor beautyproduct heb gekocht kan je in deze  shoplog zien. Ik heb er niet echt voor moeten sparen.

Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
Wat een moeilijke vraag. Ik denk mascara of blush. Dit draag ik altijd.

Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?
Een collega van het werk.

Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
De laatste keer was gister. Een oogpotlood die helemaal op was.

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Ik denk toen ik 16 was en de beautybloggers ontdekte.

Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord?
Ja, maar dan moet ik ze wel eerst gaan tellen. Heb geen idee hoeveel oogschaduw of nagellak ik heb ;)

Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
1 keer in de week of om de week denk ik. Gewoon even kijken en wie weet kom ik nog iets leuks tegen ;)

Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Echt puur alleen qua beauty denk ik ongeveer een uurtje.

Wat is je favoriete make-up item?
Concealer en mascara.

Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op?
Mijn wishlist kun je hier zien. Inmiddels kan ik er al 2 van m'n lijstje afschrijven. Dat zijn Urban Decay Naked Palette en MAC Soft & Gentle.


Dit was de "Ben jij een echte beautyfreak?" tag. Ik hoop dat je het leuk om te lezen.
Voel je vrij om deze tag ook in te vullen.

xoxo

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff