dinsdag 12 februari 2013

TAG First Things

6 opmerkingen:
 
Op een blog kwam ik de First Tings tag tegen. Een leuke tag die ik vandaag ga invullen.




Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt
Het eerst wat ik altijd doe als ik wakker word is de dekens van me afslaan, m'n borstel en dagcreme pakken en naar de douche. Daar was ik eerst mijn gezicht, breng de dagcreme aan, borstel mijn haar en ga naar het toilet.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga niet naar de sportschool.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Als ik avonddienst heb gehad ga ik eerst douchen, als ik slaapdienst heb gehad drink ik eerst koffie en als ik een dagdienst heb gehad zet ik de laptop aan.

Eerste auto
Ik heb geen auto.

Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Verkeerstovertreding heb ik (nog) niet mee gemaakt, een ongeluk wel. Ik zat bij mijn buurmeisje achterop de scooter en op de rotonde lag olie waar we overheen gleden. Toen de ambulance kwam had ik nergens last van maar eenmaal thuis kon ik mijn elleboog niet meer bewegen. Bleek dat hij gekneusd was.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Toevallig zat ik laatst in een plakboek van de basisschool te bladeren. Daarin stond dat ik kapster wilde worden.

Eerste keus qua drinken
In de kroeg een biertje. Thuis of op werk is het vaak koffie.

Eerste keus dessert
Teramisu.

Eerste liedje dat in je opkomt
Ik heb al een paar weken Let her Go van de Passenger in mijn hoofd zitten.

Eerste grote aankoop
Dat was mijn eerste radio op mijn kamer. Ik zat nog op de basisschool en in mijn ogen was dat toen een grote aankoop. De radio heb ik nog steeds.

Eerste baantje
Dat was op de tuin. Toen was ik 13.
  Eerste keer in het vliegtuig
Daar kan ik me niets meer van herinneren maar ik was 10 maanden. Mijn ouders en ik gingen naar de familie in Egypte.

Dit was de First Things tag. Voel je vrij om deze tag over te nemen. Ben benieuwd wat jullie antwoorden zijn.

xoxo

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff