donderdag 25 april 2013

Favoriete budget oog reiniger

6 opmerkingen:
 
                                    
Oogreinigers heb je er in alle soorten, maten en prijsklassen. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete budget oog reiniger zien. Benieuwd welke dat is?

 
                               


De oogreiniger waar ik het over heb is de 2 phase reiniger van Kruidvat eigenmerk.
Deze reinger beloofd waterproof make-up te verwijderen. Hij bevat pro-vitamine B5 dat de huid niet uitdroogd en de natuurlijke vochtbalans in tact houd.




De reiniger bestaat uit 2 fase, olie en lotion. Voordat je het gaat gebruiken moet je eerst het flesje schudden zodat de 2 vloeistoffen zich met elkaar vermengen.

                               


De reiniger komt in een flesje dat elk ander merk eigenlijk ook heeft.
Hij is geschikt voor alle huidtype.

De reiniger doet zijn werk super goed. Hij haalt mijn waterproof mascara er heel gemakkelijk af. Ik hoef niet te boenen wat ik zelf wel prettig vind.
Ook 'smeert' hij je make-up niet uit. Bij sommige reiniger heb je wel eens dat je halve gezicht onderzit met mascara maar bij deze reiniger heb ik dat totaal niet.
Hij laat wel een klein vettig laagje achter maar niet heel extreem.
Ik was na het reinigen altijd mijn gezicht met een facewash en dan is dat ook weg.
Ik ben echt super te vreden met deze reiniger en voor de prijs hoef je het ook niet te laten. €1,99 maar!!!


Deze reiniger is te verkrijgen bij het Kruidvat en kost €1,99

6 opmerkingen:

  1. Ik heb een soortgelijke, erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vaak last dat waterproof make-up er moeilijk er vanaf kan halen, goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vorige week pas de olie variant gekocht. Die is zelfs nog 10 cent goedkoper :-) en tot nu toe gaat dat prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook en inderdaad ik ben het met je eens, deze is echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff