maandag 12 november 2012

Finaly..!!!!

5 opmerkingen:
 



In het artikel over mijn wishlist heb je kunnen lezen dat ik heel graag het Urban Decay Naked Palette wilde hebben.
Eindelijk heb ik hem!!! Het Urban Decay Naked Palette. Ik wilde deze palette zo graag hebben dat eindelijk de knoop heb door gehakt.

Ik ga er niet al te veel op in want er is genoeg informatie over deze palette te vinden op internet maar ik ben zooooo blij met de palette dat ik jullie hem toch even wilde laten zien.


Dit is hem dan met de wel bekende primer potion.


Dit is de binnenkant van het palette. Er zit ook een oogschaduw kastje bij. Deze werkt heel goed om oogschaduw op je bewegende ooglid aan te brengen.
De kleuren zijn super goed gepigmenteerd.


Als laatste zat er ook een primer potion bij. Dit is een oogschaduwbasis die er voor zorgt dat je oogschaduw niet in de lijntjes gaat zitten.
Deze oogschaduwbasis werkt super goed. Mijn oogschaduw blijft de hele dag zitten zonder dat het in de lijntjes gaat zitten.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik ben zo ontzettend blij dat ik hem eindelijk heb gekocht!!!!

Heb jij deze palette ook?

xoxo

5 opmerkingen:

  1. Ik heb naked 1&2 en kan niet meer zonder! Ze zijn super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb hem ook. Hij is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar heb je hem gekocht en hoe duur was ie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij Sephora tijdens actie. Ik heb er 35 euro voor betaals maar hij is tussen de 45 en 50 euro

      Verwijderen
  4. Deze heb ik ook, en ik ben er zo blij mee! Je gaat hier veel plezier mee beleven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff