woensdag 21 november 2012

Tag: Wat heb ik al gedaan? Deel 1

Geen opmerkingen:
 
Op de blog van lin www.linsloves.nl kwam ik de tag "wat ik al gedaan" tegen. Het is tag die bestaat uit een lijst met 100 activiteiten die je kunt afvinken gedurende je hele leven. De activiteiten die ik heb gedaan zijn dik gedrukt en de activiteiten die nog wil doen zijn onderstreept. Omdat de het een lange lijst is, heb ik hem in 2 delen gesplitst. Wat ik allemaal al gedaan?

1. Je eigen blog gestart.
Jep, daar kijk je nu naar ;)

2. Onder de sterren geslapen.
3. In een band gespeeld.
4. Naar Hawaii geweest.
5. De toren van pisa in het echt gezien.
6. Meer dan je je kan veroorloven aan een goed doel gegeven.
7. Naar Disneyland geweest.
8. Een berg beklommen.
9. Een bidsprinkhaan vastgehouden.
10. Een solo gezongen.
11. Bungee gesprongen.

12. Parijs bezocht.
13. Naar een onweersstorm gekeken.
14. Jezelf vanaf nu een kunst geleerd.
Ik weet niet of het een kunst is maar ik kan mijn wenkbrauwen om en om, op en neer bewegen.

15. Een kind geadopteerd.
16. Voedselvergitiging gehad.
17. Boven op het Vrijheidsbeeld gelopen.
18. Je eigen groenten geteeld.
Ja, op de basisschool hadden een eigen tuintje waar we elke vrijdag in gingen tuinieren en dus ook groenten in stonden.

19. De Mona Lisa gezien in Frankrijk.
20. Geslapen in een nachttrein.
21. Een kussengevecht gehad.
Ja, vroeger tijdens een slaap partijtje bij een vriendinnetje, maar wie heeft dat niet gedaan.

22. Gelift.
23. Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was.
Jep, ooit een keer op school. Ging toen shoppen met een vriendin ;)
24. Een lammetje vast gehouden.
Ja, op een kinderboerderij.

25. Een sneeuwfort gebouwd.
26. Ge-skinnydipt.
27. Een marathon gelopen.
28. In een gondel gevaren in Venetië.
29. De totale eclips gezien.

Ja, toen hij een jaar of tien geleden hier in Nederland te zien was.

30. Een zonsopgang of zonsondergang keken.
Ja, allebei gezien.

31. Een homerun geslagen.
Als slagbal op schoolt mee telt dan wel ;)

32. Op een cruise geweest.
33. De Niagara Falls in het echt gezien.
34. De geboorteplaats van je voorouders bezocht.
Ja, mijn vader komt uit Egypte en daar ben ik een paar keer heen geweest.

35. Een Amish gemeente gezien.
36. Jezelf een nieuwe taal geleerd
37. Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn.
Ik mag niet klagen.

38. Een meteorietenregen gekeken.
39. Wezen skydiven.
40. Michelangelo’s David gezien.
41. Karaoke gezongen.
Ja, wij hadden vroeger op de computer een cd-rom met karaoke.

42. Een geiser zien uitbarsten.
43. Voor een vreemdeling een maaltijd betaald in een restaurant.
44. Afrika bezocht.
45. Op het strand gewandeld bij maanlicht.
46. Met een ambulance vervoerd.
Ik ben er niet mee vervoerd maar heb wel 2 keer in een ambulance gezeten. Eerste keer was ik van een scooter af gevallen en de tweede keer was ik flauw gevallen maar hoefde beide keren gelukkig niet mee naar het ziekenhuis.

47. Een portret laten schilderen van jezelf.
Ooit een keer een karikatuur van mezelf laten maken, telt dat ook mee?

49. De Sixtijnse kapel in het echt gezien.
50. Op  de top van de Eiffel Toren geweest. (Aan de voet ervan)



Dit was deel 1 van de "wat heb ik al gedaan" tag. Morgen komt deel 2.
Welke activiteiten van deze tag heb jij al eens gedaan?

xoxo




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff