woensdag 7 november 2012

Lancaster Aquamilk absolute moisture cream

10 opmerkingen:
 
                                           

In de Truly Yours Box van September ontving ik een fullsize Lancaster Aquamilk absolute moisture cream. Ik ben dol op deze creme. Benieuwd waarom?



Lancaster Aquamilk absolute moisture cream is een hydraterende creme met melkextracten. Ook bevat hij honing en verschillende antioxidanten. Hij is geschikt voor een huid vanaf 20 jaar, voor ieder huidtype maar met name voor de normale en droge huid.

                                    
Nadat ik het doosje het open gemaakt was ik blij verrast dat de creme in een tube zit. Persoonlijk vind ik dat veel prettiger dan wanneer de creme in een potje zit. Bovendien werkt het ook veel hygiënischer.

 Het is een fijne creme die niet TE vloeibaar is. Hij smeert lekker en goed uit. De creme ruikt lekker fris. De geur blijft niet lang hangen en ik vind het niet storen.

                                    
De creme trekt snel in en hij maakt mijn huid lekker zacht. Ik gebruik de creme nu iets meer dan een week en merk zeker verschil.
Het enige minpuntje die ik kan vinden is dat deze creme geen SPF bevat maar dat maakt de creme er niet minder door.

Ik vind dit een super fijne creme en kan je hem zeker aanraden!!! Ook de prijs valt mij enorm mee.

Deze creme is te verkrijgen bij de parfumerie voor 14,95 euro en bevat 30ml.

Ben jij al bekend met deze creme?

xoxo


10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik vind hem heeeeeel erg fijn en kan je hem absoluut aanraden!!

      Verwijderen
  2. Klinkt goed, maar ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie geen foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daar heb je idd gelijk in, goed dat je het zegt want ik wist dit niet, ik ga ze opnieuw uploaden en dan hoop ik dat ze er dan wel bij staan.

      Verwijderen
    2. daar heb je idd gelijk in, goed dat je het zegt want ik wist dit niet, ik ga ze opnieuw uploaden en dan hoop ik dat ze er dan wel bij staan.

      Verwijderen
  3. Ik vind hem echt heeeel erg fijn en kan je hem zeker weten aanraden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool, omdat ik nu nog een andere creme gebruik heb ik deze verpakking dicht gelaten. Kan nu niet wachten om 'm te gebruiken :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was er te nieuwschierig naar en heb hem toch wel open gemaakt. Ik gebruik hem na het douchen (dat doe ik vaak na het avond eten) want dan had ik een goede reden om hem open te maken ;)

      Verwijderen
  5. Dit product is heerlijk! Ik ken het ook, gebruik het wel echt alleen als mijn huid echt droog is. Voor de rest vind het niet echt iets doen voor mijn huid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff