zaterdag 10 november 2012

Drugstore Tag

6 opmerkingen:
 
Op de blog van Ramona kwam ik de "Drugstore tag" tegen. Drugstore is Engels voor drogisterij. De vragen gaan over drugstore make-up, of te wel, producten die je in de drogist kunt kopen.
De vragen zijn in het Engels dus ik heb ze in het Nederlands echter gezet.


1. What is your favorite drugstore makeup brand? (Wat is je favoriete make up merk van de drogisterij?)
Ik denk dat ik dan kies voor Catrice. Het assortiment is uitgebreid en de prijs/kwaliteit verhouding vind bij Catrice ook heel goed.

2. What are your favorite face, cheek and lip products? (Wat zijn je favoriete producten voor gezicht, wangen en lippen?)
Voor mijn gezicht is dat het Catrice skin finish powder, deze gebruik ik wanneer geen zin heb in foundation. Voor de wangen is dat de Catrice blush in peach sorbet, deze is volgensmij niet meer te verkrijgen. En voor mijn lippen is dat de Balmi lipbalm.
3. Least favorite product? (Wat is je minst favoriete product?)
Mijn minst favoriete drugstore products is het lash serum van Catrice. Wanneer ik dit serum bij mijn bovenste wimperrand aanbrengt, gaat het verschrikkelijk branden dus deze heb ik ook meteen weg gegooid.


4. What is the best makeup bargain? (Wat is het allerbeste ‘koopje’?)
De smokey eye brush van Essence. Hij kost nog geen 2 euro en ik gebruik hem altijd om oogschaduw aan te brengen in mijn crease of bij mij onderste wimperrand. Echt een topper!!!
5. What is your favorite underdog product? (Wat is het product wat je super fijn vind, maar eigenlijk veel te weinig gebruikt?)
De maskertjes van Montage Jeunesse. Ik vind het hele fijne maskertjes en kosten nog geen 2 euro maar ik gun mezelf nooit de tijd voor een maskertje.

6. A drugstore product that is overpriced? (producten van de drogisterij die je te duur vind?)
Qua prijs/kwaliteit vind ik drugstore mascara's te duur. Voor mijn wimpers doen ze vrij wel niets terwijl mascara's van Clinique, Dior en Lancome duurder zijn maar wel veel meer doen voor mijn wimpers.
7. Show your best drugstore dupe(s)! (Laat je beste dupes zien!)
De borsteltjes van de Essence Get Big Lashes mascara's lijken heel erg op het borsteltje van de Diorshow mascara van Christian Dior. Helaas doen deze mascara's van Essence niets voor mijn wimpers.

8. Drugstore product that isn’t worth the hype? (Een product van de drogisterij dat het niet waard is om een hype te zijn?)
Dit vind ik een moeilijke vraag. Ik denk dat ik dan kies voor de LE's van Essence. Persoonlijk vind ik ze 9 van de 10 erg tegenvallen. In het pers bericht zien de producten er leuk uit maar in de winkel zelf vind ik het altijd erg tegenvallen.

Ik hoop dat je het een leuke tag vond.
Vul de tag in bij de comments, ben benieuwd naar jou antwoorden.

xoxo


6 opmerkingen:

  1. Bij zulke tags zit ik zelf altijd in mijn hoofd de antwoorden al in te vullen ;) Ik vind de Le's van.Essence meestal ook zwaar overrated, ze zijn meestal idd zeer matig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha dat doe ik ook als ik ze op een andere blog lees ;)

      Verwijderen
  2. Die smokey eye brush van Essence is inderdaad heel fijn! Gebruik hem ook vaak om te blenden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Catrice ook een super budget merk! xx Katrien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff