donderdag 22 november 2012

Tag: Wat heb ik al gedaan? Deel 2

1 opmerking:
 
Deel 1 van de "wat heb ik al gedaan" heb je al kunnen lezen.
Nu ga ik verder met deel 2.


51. Gedoken of gesnorkeld.
Ja, ik heb in Curaqao gesnorkeld, super mooi daar!!!

52. In de regen gekust.
Ja, mijn vriend midden in een stort bui.

53. In de modder gespeeld.
Ja, bij ons op dorp hebben ze in de zomer de huttenbouw, daar heb ik een keer mee gedaan aan de baggertocht. Dan ga je het weiland in, over en door baggersloten dus je raad het al, er werd inderdaad met bagger gegooid ;)

54. Bij een drive-in bioscoop geweest.
55. In een film gespeeld.
56. De Chinese Muur bezocht.57. Een bedrijf gestart.
58. Een vechtsport of les gevolgd.
59. Rusland bezocht.
60. Geserveerd aan thuis- en daklozen of minder bedeelden.
61. Scouting worstenbroodjes of kerststerren verkocht.
62. Op een walvistocht geweest (toeristisch).
63. Bloemen gekregen zonder reden.
64. Bloed, plasma of bloedplaatjes gedoneerd.
65. Gaan rots klimmen.
66. Een Nazi concentratiekamp bezocht.
67. Een automatisch incasso niet kunnen betalen door te laag saldo.
68. In een helikopter gevlogen.
69. Een favoriet kinderspeeltje bewaard.
Niet bewust maar er staat nog van alles op zolder.

70. Het Lincoln Memorial bezocht.
71. Kaviaar gegeten.
72. Een quilt gemaakt.
73. In Times Square gestaan.
74. Door de Everglades getoerd.
75. Ontslagen bij je baan.
76. Het wisselen van de wacht gezien in Londen.
77. Gesnowboard.
Ooit een poging gedaan maar ik bleef steeds met mijn board in de modder hangen waardoor ik er klaar mee was ;)

78. Passagier geweest op een motor.
79. De Grand Canyon in het echt gezien.
80. Een boek gepubliceerd. (wel geschreven, nog niet gepubliceerd)
81. Het Vaticaan bezocht.
Ja, in Mei dit jaar ben ik met mijn vriend een weekend naar Rome geweest en daar konden we deze natuurlijk niet missen ;)

82. Een gloedje nieuwe auto gekocht.
83. In Jeruzalem gelopen.
84. Je foto in een krant of folders.
Ik heb ooit eens in het lokale krantje gestaan.

85. Een vreemdeling gekust op middernacht bij Nieuwjaar.
86. Naar Londen geweest.
Of course!!!!

87. Een dier gedood en bereid om te eten.
88. De waterpokken gehad.
89. Iemands leven gered.
90. In een jury gezeten.
91. Een beroemd persoon ontmoet.
Ik ben een keer tegen Bas Muijs opgeknalt, telt dat ook mee?

92. Deelgenomen aan een boekenclub.
93. Een tattoo hebben.
94. Een baby gehad.
95. De Alamo (Texas) in het echt gezien.
96. In het Groot Zoutmeer (Utah / Great Salt Lake) gezwommen.
97. Betrokken geweest in een rechtszaak.
98. Een gsm gehad.
Wie niet???

99. Gestoken door een bij.
Zo vaak ;)

100. Het Wittehuis bezocht.

Dit was deel 2 van de "wat heb ik al gedaan" tag.
Wat heb jij allemaal gedaan en wat wil je nog gaan doen?

xoxo

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff