woensdag 14 november 2012

10 products i would NEVER repurchase

5 opmerkingen:
 

De "10 products i would repurchase" tag is een populaire tag.
In dit artikel laat ik jullie 10 producten zien die ik nooit meer opnieuw koop en vertel in het kort erbij waarom ik ze nooit meer opnieuw zou kopen.


Essence Get Big Lashes mascara: Deze mascara koop ik nooit meer omdat het niets voor mijn wimpers doet. Ook al breng ik 100 laagjes aan dan nog doet het niets.
Babor lipgloss: Deze lipgloss zat een keer in een van de boxen. Deze lipgloss zou ik nooit zelf kopen omdat deze lipgloss heel erg plakt. Persoonlijk houdt ik niet plakkerige lipgloss.
Catrice Lash Plus Mascara en Serum: Wanneer ik deze serum aanbreng bij mijn wimperrand, gaat het enorm branden. Ik heb hem een paar keer geprobeerd om hem een kans te geven maar elke bleef het maar branden.


Tony & Guy see salt Texturising Spray: Deze spray is bedoeld om een beach look aan je haar te geven. Bij mijn haar werkt deze absoluut niet. Ik krijg niet het beach look maar mijn haar word hier alleen maar enorm vet en plakkerig van.
Nivea flexibe curls: Ook dit product maakt mijn haar enorm vet en ipv dat het mijn krul beter laat zitten, zakt het alleen maar uit.
Batiste droogshampoo: Iedereen zweert bij deze droogshampoo. Helaas werkt het niet voor mijn haar. Ipv dat mijn haar er schoner uit van gaat zien word mijn haar juist vetter van deze droogshampoo.
Got2b powderfull volumizing styling powder: Deze poeder is er voor bedoeld om volume aan je haar te geven. Echter geeft deze poeder geen volume aan mijn haar. Mijn haar word er slap van en ook sneller vet.
Osis + glamour queen: Dit is een haarlak die je bij je haaraanzet moet aanbrengen om zo meer volume te krijgen. Bij deze spray ook hetzelfde verhaal. Ik krijg hier geen volume van en ook hiervan word mijn haar sneller vet.



Natural Beauty Egaliserende dagcrème: Als je goed kijkt kan je het misschien al in de creme zien. Hier zit heel veel shimmer in. Wanneer ik deze creme aanbreng lijkt mijn gezicht wel een discobol. Deze creme gebruik ik soms plaatselijk als highlighter maar niet als dagcreme.
Puma i'm going: Dit vind ik echt een verschrikkelijke geur. Ik weet niet zo goed hoe ik de geur moet omschrijven maar hij is heel zwaar en ruikt een beetje "oude vrouwtjes". Als je in de drogist bent moet je deze geur maar eens voor de gein ruiken, dan weet je wat ik bedoel.

Al met al niet echt een positief artikel maar ik ben wel eerlijk. Ook leek het mij leuk om een keer een andere draai te geven aan een tag.

Welke producten zou jij nooit meer opnieuw kopen?

xoxo



5 opmerkingen:

  1. Een negatief artikel is voor de verandering ook wel eens leuk ;-).
    Die Tony & Guy hairspray heb ik zelf ook, maar het plakt bij mij ook heel erg en heeft geen liftend effect. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I agree met die droogshampoo! Bah!
    xoxo
    www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel leuk om te lezen welke producten soms absoluut niet werken. Ik bedoel 2 producten van jou zijn bij mij favorieten. En zo zie je maar weer elk haar type is anders. Ik wil dat got2b spul ook nog proberen, maar wacht wel tot een aanbieding... Ik hou er niet van om volledige prijs voor iets te betalen lol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die osis haarspray is idd afschuwelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff