donderdag 15 november 2012

ELF Wimperkruller

3 opmerkingen:
 

Deze wimperkruller kost maar 1 euro. Is hij net zo goed als de prijs?
Voordat ik deze wimperkruller in de glossybox ontving gebruikte ik altijd de wimperkruller van de HEMA. Dit was mijn favoriete wimperkruller maar de wimperkruller van ELF heeft zeker de wimperkruller van de HEMA verstoten van de eerste plaats.


De wimperkuller heeft een stevig handvat. Dit vind ik prettig want zo kan je gemakkelijk druk zetten zondat de wimperkruller uit je handen glijd of dergelijken.


Het rubbere randje is zacht waardoor mijn wimpers niet afbreken wanneer ik ze krul.
Wanneer ik mijn wimpers heb gekruld, blijft de krul ook goed zitten.

Ik had nooit gedacht dat een wimperkruller van 1,00 euro zo goed zou zijn!!

Deze wimperkruller is te verkrijgen bij glossybox of in de webshop van eyeslipsface.nl en kost 1 euro.
Wat ik wel jammer vind is dat bij deze website de verzendkosten vrij hoog liggen.

Wat vind jij van deze wimperkruller?

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Niet verkeerd, als ik dat zo lees! Ik gebruik alleen nooit een wimperkruller... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt geweldig is ie he? Ik hoorde er al zo veel over bij de Amerikaanse gurus dus toen ik in mei jarig was deed ik een bestelling bij elf en deze had ik er bij gedaan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff