dinsdag 6 november 2012

OPI Midnight in Moscow

2 opmerkingen:
 


Vandaag wil ik jullie deze prachtige kleur van opi laten zien. Midnight in Moscow een mooie lak voor deze herfst.



Deze lak zit in het vaste assoritment van opi. Hij heeft een donker rode, bijna bruine kleur. Als je de lak in een bepaald ligt houdt zie je een rode shimmer.




De lak bevat 15 ml. Hij dekt in 2 a 3 laagjes en met topcoat bleef deze lak bij mij een week zitten.

Opi is oa te verkrijgen bij Sephora en Mooie parfumerie (de prijzen verschillen per winkel). Ik zelf heb dit lakje bij de Sanadome voor 14,20 euro gekocht.
Het lijkt misschien prijzig voor een nagellak maar naar mijn mening is opi absoluut het geld waard als je opzoek bent naar een lak die goed blijft zitten en als je er zeker van bent dat je de lak meer dan 1 keer gaat dragen.

Voor mij is dit lakje m'n favoriete nagelllak voor je herfst/winter.

Wat is jou favoriete lakje voor deze herfst/winter?

xoxo


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff