dinsdag 25 december 2012

SANS SOUCIS – Moisture aqua benefits 24 hour care

Geen opmerkingen:
 
In de Truly Yours box van Oktober ontving ik deze creme van Sans Soucis.
Sans Soucis staat bekend om zijn 24-uurs verzorginsproducten. De meeste producten bevatten plantaardige powder stoffen.
Benieuwd naar deze creme van Sans Soucis??



Dit is wat truly yours over de creme zegt:

"SANS SOUCIS  Moisture aqua benefits is de 24/7 huidverzorgingslijn die de huid intensief voorziet van vocht. Droogtelijntjes en rimpels worden zichtbaar zachter. In combinatie met het mineraalrijke thermale water uit Baden-Baden is Moisture aqua benefits de ultieme frisse kick voor ieder huidtype.

Unieke texturen zorgen ervoor dat de huid doelmatig met vocht verzorgd wordt. Tegelijkertijd word de beschermingsbarierre ondersteund en daarmee de  beschermfunctie van de huid gestabiliseerd. Het waardevolle thermale water uit Baden-Baden verbetert op natuurlijke wijze de vitaliteit van de huid en zorgt voor een aangenaam gevoel op de huid.

De 24-uurs verzorgingsproducten bevatten 4 componenten die op ieder hun eigen wijze zeer belangrijk zijn om het vochtgehalte de huid te stimuleren en te behouden. Beta Glugaan is een vochtbinder, groene algenextract zorgt ervoor dat huid intensief hydrateert, Fugogel bevordert het vochtgehalte en passievruchtolie versterkte de huidbarierre zodat het vocht niet verloren gaat."




De creme komt in een tube. Persoonlijk vind ik dit prettiger dan in een potje want dit werkt veel hygienischer.




Deze creme kan je zowel s'ochtends als s'avonds aanbrengen nadat je je huid heb gereinigd.
Het is een vrij lichte creme die snel intrekt. Op de huid voelt hij licht en fris aan. Zelf breng ik deze creme aan nadat ik uit de douche komt want dan voelt mijn huid vaak trekkerig aan. Wanneer ik deze creme heb aangebracht is dat gevoel meteen weg.
Zelf heb ik een droge huid en daar doet deze creme veel goeds voor.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff