zaterdag 15 december 2012

Update: waarom is het wat stiller?

Geen opmerkingen:
 
Dit is een ander soort artikel dan wat jullie van mij gewend zijn.
Ik ga jullie namelijk een kleine update geven rond om mijn blog.
Benieuwd naar wat er allemaal speelt, komt?



Zoals je waarschijnlijk wel heb gemerkt is het wat stiller op mijn blog. Ik post niet meer elke dag een artikel.
Dit komt omdat ik het ontzettend druk heb.

Ik werk rond de 40 uur per week, in de zorg dus ik werk onregelmatig.
Ook ben ik samen met mijn vriend bezig met het kopen van een huis.
Wanneer ik dus niet werk ben ik bezig met het bellen/afspraken maken met de makelaar, notaris, bank en noem maar op.
Hier gaat heel veel tijd in zitten waardoor ik nauwelijks "vrije" tijd heb en dus ook bijna geen tijd meer heb om artikelen te schrijven.
Dit vind ik erg jammer.
De laatste paar weken en de komende 3 weken ben ik maar 1 dag in de week vrij wat dus in houd dat ik alleen op deze dag tijd heb en vooral de tijd gebruik om afspraken te maken, formulieren invullen en op sturen enzovoort ontremd het huis.

Vanaf Januari heb ik het iets rustiger en hoop ik meer artikelen te kunnen gaan schrijven want ik mis het wel. Ik vind het bloggen heel erg leuk en vooral de reacties die ik van jullie krijg maken mij erg blij.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff