woensdag 10 april 2013

Tag: 38 beautyvragen

5 opmerkingen:
 
Via een blog kwam ik deze tag tegen. Het zijn 38 vragen die over beauty gaan dus let's go!


Hoe vaak was jij je gezicht op een dag?
2 keer, s'ochtends en s'avonds.
Welk huidtype heb je?
Vochtarm.
Welke facewash gebruik je op dit moment?
Clinique liquid facial soap.
Scrub je jouw gezichtshuid?
Soms, ik vergeet het vaak maar probeer het wel vaker te gaan gebruiken.
Welk merk gebruik je hiervoor?
Verschillende merken. Op dit moment Decubal.

           
Welke dagcrème gebruik je?
Op dit moment Olaz total effect all in 7.
Heb je sproeten?
Nee.
Gebruik je een oogcrème?
Ja, elke avond.
Heb of had je last van acne?
Nee.
Welke foundation gebruik je op dit moment?
Bourjois Flower Perfection.
En welke concealer gebruik je?
Bobbi brown creamy concealer of Catrice camouflage concealer.

             
Wat vind je van valse wimpers?
Ikzelf gebruik ze niet, heb redelijk lange wimper van mezelf.
Wist je dat je jouw mascara elke drie maanden moet verwisselen?
Ja.
Van welk merk is je mascara?
Veranderd steeds.
Sephora of MAC?
Sephora maar helaas gaat Sephora weg uit Nederland.
Heb je een MAC Pro-card?
Nee.
Welke tools gebruik je voor het aanbrengen voor je make-up?
Brushes en m'n handen.
Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
Essence i love stage.
En voor je gezicht?
Gebruik ik niet want dat vergeet ik steeds. Nog zo'n product dat ik vaker zou moeten gebruiken.
Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
De kleuren uit het Nadek palette.

        

Oogpotlood of eyeliner?
Oogpotlood, eyeliner wil me niet lukken helaas.
Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
Niet meer, vroeger wel.
Gebruik je minerale make-up?
Ja, in de zomer.
Welke lipstick kleur is je favoriet?
Ik gebruik bijna nooit lipstick maar als ik het gebruik is het de lipstick uit de lipduo van Modelco.

       

En welke kleur lipgloss?
Een gloss van Catrice.
Wat is je favoriete blush op dit moment?
Coralista van Benefit.
Gebruik je liever drugstore make-up of de wat duurdere merken?
Allebei.
Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Nee.
Ben je een beetje klungelig als je make-up aanbrengt? 
Qua eyeliner wel.
Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?
De umpalumpa look. Een oranje gezicht dus.
Hou je van felle make-up of natuurlijk ogende make-up?
Natuurlijk maar felle vind ik ook wel gaaf staan.
Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig?
Beyonce, Kim Kardashian, JLO, Pink.
Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts één product gebruiken om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?
Concealer.
Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet?
Mwhah.
Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?
Catrice, Benefit, Urban Decay, Dior, Bourjois.
En als laatste: wat vind je van make-up?
I Love it!!!!!!

Dit was de 38 beautyvragen tag. Ik vond het erg leuk om te vullen.
Voel je vrij om deze tag ook in te vullen.

xoxo

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff