zondag 14 juli 2013

My new bag + leuke kortingscode!

3 opmerkingen:
 

My new bag. Je heb het vast wel eens gezien in een tijdschrift, op internet of bij Beautygloss party. Het is een online tassenwinkel waar je allerlei verschillende tassen en accesoires kan vinden. Deze webshop heeft super mooie tassen van hoge kwaliteit. Heb jij net als ik een zwak voor tassen dan moet je zeker verder lezen want ik heb voor jullie een kortingscode.


Hieronder laat ik je een paar van mijn favoriete tassen zien:


Dit is de Emma tas. Het is een mooie stevige handtas van echt leer met gouden details. €79,95


De Kelly lijkt een beetje op de Emma maar deze is wat lager en breder. De tas heeft meerdere vakken aan de binnenkant en extra hengsel zodat je de tas ook schuin kunt dragen. €79,95





De Celine is enorm populair bij de celebrities. Van de Kardashians tot Oprah. Van Lilly Allen tot Nicole Richie, ze lopen er allemaal mee.
De tas is gemaakt van echt leer en afsluitbaar met een rits. De 2 uiteindes van de tas kun je ook inklappen maar door je tas wat smaller is. €94,95




Mynewbag.nl heeft tassen van imitatie leer én van echt leer.
Je kan met paypal, ideal of creditcard betalen. Wanneer je voor 16:00 uur besteld, word het dezelfde dat verzonden en heb je je tas de volgende dag al in huis.
Verzenden binnen Nederland is gratis

Van mynewbag.nl heb ik voor jullie een kortingscode gekregen.
Met de code MNB750 krijg je €7,50 korting op je bestelling!

En.... Welke tas ga jij bestellen?

xoxo

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff