donderdag 27 december 2012

Uitslag winactie arganwinkel.nl

8 opmerkingen:
 
Vandaag maak ik de 3 winnaars bekend van de winactie in samenwerking met arganwinkel.nl.


En de winnaars zijn..............


Barbara1969
Rozemarijn
Annette


Alle drie van harte gefeliciteerd!!!

Jullie hebben een week de tijd om jullie adres naar mij te mailen beautybyts@hotmail.nl

Als jullie niet binnen een week reageren kies ik een nieuwe winnaar uit.

Voor degene die niet hebben gewonnen, wees niet getreud. Er komt binnekort weer een winactie.

xoxo

8 opmerkingen:

  1. Wow, dankjewel.
    Ik val een keertje in de prijzen, ben hier heel blij mee.
    Ik stuur je een mailtje.

    groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik klikte op 'meer lezen'en opeens zag ik mijn naam staan! Wow! Heel erg bedankt! :)
    Ik stuur gelijk een mailtje!
    liefs, Rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het vandaag binnen gekregen,
    kan ik mezelf weer eens lekker verwennen.

    Dank u Dank u

    groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff