zaterdag 22 december 2012

Nail combo voor de feestdagen

4 opmerkingen:
 


De feestdagen staan voor de deur en dat betekend niet alleen mooie kleding, haar en make-up maar om het helemaal compleet te maken, mooie nagels.
Benieuwd hoe ik deze combo heb gemaakt??


Heel simpel. Ik heb deze combo gemaakt met 2 lakjes van OPI. Toevallig kwamen deze 2 samen in een setje ontworpen door Serena Williams.

Links is Your royal shine-ness en rechts is Servin'up sparkle. Ik weet niet of deze lakjes in vaste assortiment zitten.

Van Your royal shine-ness heb ik 2 laagjes aangebracht en daar over heeb 1 laagje van Servin'up sparkle en dan krijg je deze mooie combo.


Een en al glitter wat goed past bij de feestdagen. Er zitten verschillende kleurtjes en soort glitter in wat het een beetje speels maakt.

Ik vind deze combo onwijs leuk en deze draag ik ook tijdens de feestdagen.

Wat draag jij deze feestdagen op je nagels??


xoxo

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff