woensdag 5 december 2012

Winactie: Groupon waardebon twv €20,-

1 opmerking:
 


In samenwerking met Groupon.nl mag ik een waardebon twv €20,- weg geven.
Wil je weten hoe je dit kan winnen?

Groupon is gevestigd in meer dan 40 landen. Elk land heeft zo zijn eigen deal. De deals die bij groupon te vinden zijn, koopt grounpon zelf groots in. Ze maken goede afspraken met bedrijven over de hele wereld. Doordat de deals groot worden ingekocht kan groupon er veel korting op geven. Als je op een deal hebt geklikt, is het nog niet zeker of de deal wel door gaat. Dit hangt af van het aantal kliks, maar vaak gaan deze deals wel door.
De voorwaarden bij groupon zijn voor iedereen duidelijk aangegeven op de website zodat iedereen weet waar hij aan toe is.

De kortingscode kan voor iedere huidige en toekomste deal, van iedere categorie gebruikt worden. De waarde van de bon hoeft niet in 1 keer gespendeerd te worden. Er wordt geen minimum bestel bedrag gevraagd om de code in te kunnen wisselen. Wel kan er per deal 1 code ingewisseld worden. Wanneer er bijvoorbeeld een kortingscode van 20 euro wordt opgestuurd en je vindt een leuke deal van 10 euro, is de deal voor jou dus gratis. Dezelfde kortingscode is na aankoop dus nog 10 euro waard. Je kunt daarna dus nog een deal van 10 euro of meer kopen. De kortingscodes zijn tot Mei 2013 geldig.


Ik denk dat jullie deze pagina wel leuk gaan vinden, hier staan alle beauty aanbiedingen.
 leuke beauty aanbiedingen

Wat kan je winnen?
-Een kortingscode bij Groupon.nl twv €20,-

Wat moet je doen om te kunnen winnen?
-Een reactie achter laten onder dit artikel waarin je vermeld dat je mee doet en waarom jij wil winnen.
-Mijn blog volgen via bloglovin (vermeld in de comments hoeveelste volger jij bent)
-Dit artikel bij bloglovin liken.

Hoe maak je extra kans om te winnen?
-Abonneer op mijn youtube kanaal. http://www.youtube.com/user/taartjuuhs?feature=mhee

De winactie duurdt een week. Volgende week woensdag maak ik via mijn blog de winnaar bekend.
Als je mee doet met deze winactie moet je mijn blog dus goed in de gaten houden.
Heb je gewonnen, stuur dan een email met een geld email adres naar beautybyts@hotmail.nl
Je hebt 4 dagen de tijd om mij een email te sturen, doe je dit niet dan kies een andere winnaar uit.

Veel succes!!!

xoxo



1 opmerking:

  1. Leuk! Ik zou graag mee willen doen aan deze prijs omdat ik Groupon echt een super leuke site vind! Ik heb er al meerdere malen wat besteld en 't was altijd super! Van dagjes uit tot abonnementen. Ook ideaal voor de Kerst om jezelf wat leuks cadeau te doen! :)

    Ik volg je via Bloglovin' en ik ben de 24e volger! Ook heb ik je artikel geliked, hierbij was ik de eerste!

    Ook heb ik me geabonneerd op je YouTube kanaal. Mijn accountnaam is daar: BeautyChefNL

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff