vrijdag 11 januari 2013

Beauty voornemen 2013 + stukje persoonlijk

4 opmerkingen:
 
We zitten al even in het nieuwe jaar 2013. In het begin van het jaar maken heel veel mensen een lijstje met goed voornemens. Ik ga jullie mijn beauty voornemen voor 2013 vertellen en er zit een grote verandering aan te komen.



Als eerste ga ik beginnen met mijn beauty voornemen.

  • Vaker scrubben. Ik heb heel wat scrubs in de kast staan voor zowel mijn bezicht als voor mijn lichaam. Helaas gebruik ik deze bijna nooit maar vanaf nu wil ik minstens 1 keer per week mijn lichaam en gezicht scrubben.
  • Tijd nemen voor een maskertje. Ik heb in de kast een aantal maskertjes liggen maar ik geef mezelf hiervoor nooit de tijd. Ook hiervoor geldt: ik wil 1 keer per week de tijd nemen voor een maskertje.
  • Nagels regelmatiger bij houden. Mijn nagels groeien heel snel. Eens in de zo veel tijd knip ik ze af en laat ik ze weer opnieuw groeinen. Vanaf nu wil ik mijn nagels regelmatiger bij houden door ze vaker netjes in model te vijlen en als de nagellak ik gechipt, deze eraf halen.
  • Letten op ingedienten. Vanaf nu wil ik meer op gaan letten op de ingredienten van de producten die ik gebruik. Vooral bij de producten die ik gebruik voor mijn gezicht. Ik wil mijn gezichtverzorging een soort van "jetske ultee/ paula's choice" proof maken. Hier moet ik nog even mee wachten want ik heb nog een paar nachtcreme's in potjes en deze wil ik eerst op maken.
Dit waren mijn beauty voornemen voor 2013. Over een paar maanden zal ik een update plaatsen en vertel ik jullie of ik mij aan deze voornemens heb kunnen houden.

Dan nu de grote verandering.
Mijn vriend en ik zijn al een lange tijd op zoek naar een huis. Een maandje geleden viel ons oog op een heel leuk uit wat voor ons helemaal perfect is.
Na 2 keer kijken en 3 telefoontjes is het ons gelukt. We hebben een huis gekocht!!!! Ik ben hier zo ontzettend blij mee dat ik dit met jullie wilde delen.
Er moeten nog een paar dingen worden geregeld en dat is alles rond.
Afgelopen zaterdag en de zaterdag daarvoor hebben we alvast wat meubels uit gezocht en besteld.
Als alles rond is, krijgen we vanaf 1 Mei de sleutel.

Ik heb hoop dat jullie dit persoonlijke stukje ook leuk vinden om te lezen en als jullie willen kan ik jullie op de hoogte houden van ons huis.

xoxo

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Thnx, we zijn er ontzettend blij mee. Zeker omdat een hiervoor een aantal keer pech hadden, uitgelood, verkocht voordat we zouden gaan kijken enzovoort.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff