maandag 14 januari 2013

Catrice mascara actie

2 opmerkingen:
 



Catrice heeft binnenkort een leuke actie die ik graag met je wil delen.




Kruidvat en Trekpleister hebben een speciale aanbieding van 14 januari tot 1 februari. Bij aankoop van een Lashes to Kill Ultra Black mascara of Lashes to Kill waterproof mascara, krijg je een Lashes to Kill Flals Lashes mascara uit de nieuwe Catrice collectie gratis twv 3,99.

Ik kan me herinneren dat toen de Lashes to Kill mascara net uit was, hij ontzettend populair was.


Deze actie is geldig zo lang de voorraad strekt dus wees er snel bij want deze mascara heel erg geliefd!!!


xoxo

2 opmerkingen:

  1. Ik ben juist helemaal niet gek op de lashes to kill lijn. Ik laat dit dan ook aan mij voorbij gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff