zondag 10 maart 2013

L'Oreal Elvive Extraordinary Oil

6 opmerkingen:
 
                                     
Haarolie, je vind ze in alle soorten en maten en ze worden steeds populairder.
Al een tijdje gebruik ik de L'Oreal Elvive Extraordinary Oil.

De L'Oreal Elvive Extraordinary Oil komt in 2 soorten. Een voor gekleurd haar en een voor normaal haar. Omdat ik mijn haar niet verf heb ik voor de laatste gekozen.


De L'Oreal Elvive Extraordinary Oil bevat verschilende soorten olie zoals kamille olie, lotus olie, lijnzaad olie, kokos olie, sojaboon olie, gardenis extract, hondsroos extract en rozen olie.
Genoeg olieën en extracten die je haar verzorgen.



Je kunt de olie op verschillende manieren gebruiken:
  • Als voorbehandeling voordat je je haar gaat wassen.
  • Nadat je je haren heb bewassen als serum.
  • Als masker, verdeel wat olie in je haar, laat dit 10 tot 20 minuten intrekken en was het daarna eruit.
  • Voor het fohnen om je haar te beschermen tegen de hitten.
  • Voor extra glans.
Zelf gebruik ik deze olie altijd nadat ik mijn haar heb gewassen in handdoek droog haar. Ik gebruik 2 tot 3 pompjes en verdeel in de punten van mijn haar.
Op de fles staat dat je ongeveer 4 tot 6 pompjes moet gebruiken voor je haar maar omdat ik bang ben dat mijn haar snel vet word, gebruik ik iets minder. Als kuur kies ik liever voor pure olie zoals arganolie.



De haarolie komt in een glazen fles met een pompje. Met dit pompje kun je de olie gemakkelijk doseren.

Ik merk dat mijn haar hierdoor meer glanst dan normaal en hij verzorgd en voed de puntjes van mijn haar heel goed.
Een paar dagen terug ging ik naar de kapper (ik was voor de kerst voor het laatst geweest dus het was echt nodig) maar de kapster zei dat de puntjes in mijn lagen er nog goed uitzagen.

Ik ben echt fan van dit product. Hij verzorgd mijn haar heel goed en is zuinig in gebruik.
Ook is hij niet duur en makkelijk te verkrijgen.


De L'Oreal Elvive Extraordinary Oil is bij de drogist te verkrijgen voor €9,99.

Gebruik jij een olie voor je haar?

xoxo

6 opmerkingen:

  1. Lijkt me erg fijn! Ik gebruik geen olie, ben erg bang dat mijn haar nog vettiger word. Mijn haar moet al elke dag gewassen worden, zo snel is het vet :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn haar word ook snel vet, ik waste het ook elke dag maar nu (probeer) ik het om de dag te wassen en ik merk dat het nu minder snel vet word. Misschoen moet je dat ook eens proberen

      Verwijderen
    2. Mijn haar word ook snel vet, ik waste het ook elke dag maar nu (probeer) ik het om de dag te wassen en ik merk dat het nu minder snel vet word. Misschoen moet je dat ook eens proberen

      Verwijderen
  2. Ik gebruik eigenlijk iedere dag olie en de mijne is bijna op dus maar eens kijken naar deze!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff