woensdag 13 november 2013

Review: Olaz Regenerist serums

4 opmerkingen:
 


Naar aanleiding van mijn artikel over serum werd er aan mij gevraagd of ik een review wilde schrijven over de 2 Olaz serum. Natuurlijk wil ik dat doen. Ik zal jullie vertellen waarom ik deze 2 zo geweldig vind.



Regenerist nacht vernieuwende elixer is een exfoliërende serum dat voor de nacht is bedoeld. Het bevat vochtinbrengende bestanddelen zoals Glycerine, Butyleenglycol en Propyleenglycol. 
Ook zit het bomvol antioxidanten, cel-vernieuwend en allantoïne dat huid irritaties tegen gaat.
Het serum is wat dunnig, doorzichtig en heeft een lichte shimmer erin. Nadat je het serum heb aangebracht is het niet nodig om een nachtcreme er over heen aan te brengen. Ik zelf doe het wel want ik heb een droge huid.
Sinds ik dit serum s'avonds erbij gebruik merk ik de dat mijn huid de volgende ochtend super zacht en gevoed aanvoelt.

Het bevat alpha-hydroxyzuur (AHA) waardoor de huid gevoeliger is voor de zon. Wanneer je dit product gebruikt word er aangeraden om je huid te beschermen tegen de zon met een SPF.


Ingrediënten:
Aqua, Glycerin, Glycolic Acid, Sodium Hydroxide, Butylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, Propylene Glycol, Panthenol, Palmitoyl Pentapeptide-4, Camellia Sinensis Leaf Extract, Vitis Vinifera Seed Extract, Mica, Allantoin, Cellulose Gum, Xanthan Gum, Cellulose, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Methylparaben, PEG-100 Stearate, CI 77499, CI 77891 

 Links: Zichtbaar regenererend serum, Rechts: Vernieuwende nacht elixer

Olaz zichtbaar regenererend serum is een serum die de huid hydrateerd en fijne lijntjes helpt egaliseren. Ook dit serum zit vol antioxidanten
Het serum is op basis van siliconen en voelt fluweel zacht aan op je huid. Een van de ingrediënten is Niacinamide. Dit is ontstekingsremmend en zorgt er voor dat het vetzuurgehalte in de huid word verhoogd.
Zelf gebruik ik het serum s'ochtends voordat ik mijn dagcreme aanbreng. Omdat het op siliconenbasis is zou je dit serum ook als primer onder je foundation kunnen gebruiken.


Ingrediënten:
Cyclopentasiloxane, Aqua, Glycerin, Polymethylsilsesquioxane, Niacinamide, Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Panthenol, Palmitoyl Pentapeptide-4, Carnosine, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Camellia Sinensis, Citric Acid, Allantoin, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, PEG-100 Stearate, Cetyl Ricinoleate, Disodium EDTA, Ethylparaben, Propylparaben, Methylparaben, Benzyl Alcohol

Allebei het serum van Olaz vind ik super fijn. Ik merk dat mijn huid hier veel baat bij heeft. Het is minder droog en ziet er gezonder uit en voelt goed gevoed aan. 



Olaz is te verkrijgen bij elke drogist. Prijzen liggen tussen de €15 en €30.  Misschien vind je ze wat aan de prijzige kant maar Olaz is vaak in de aanbieding. Soms wel met 50% korting dus houd de aanbiedingen goed in de gaten.

Wat vind jij van serum en welke gebruik jij?

xoxo 

4 opmerkingen:

  1. Ik volg je al op bloglovin!

    Liefs, Janique
    beautysmoothiex.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb meerdere goede dingen gehoord over het exfoliërende serum van Olaz, hij lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb deze zelf nog niet gebruikt, klinkt wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff