vrijdag 22 november 2013

Review: Pure Soap Pure Soy Wax Cupjes

3 opmerkingen:
 

Nu we de donkere dagen in gaan heb ik zin om kaarsjes te branden. Ik het gezellig staan. Sindskort ben ik helemaal in de ban van de oliebranders. Ik het heerlijk als mijn woonkamer lekker ruikt. Ongeveer 2 weken geleden bestelde ik een aantal soy wax cupjes bij pure soap.


Ik heb er 8 zelf besteld en 5 heb ik er bij gekregen om voor jullie te reviewen. Ook zat er een gratis Mystery cupje in. Dit cupje kan je gratis mee bestellen en dat moet je raden wat de geur is. Wat een super leuk idee!!!





Zo zien ziet de soy wax eruit als je hem uit het cupje haalt. Sommige hebben zelf 2 kleuren, hoe leuk is dat!!


Ze hebben ontzettend veel geuren en ze hebben zelfs dupes van Lush, parfums en Victoria's Secret.

De geuren die ik heb besteld en heb ontvangen zijn:
Daisy: Deze ruikt precies naar de bekende parfum Daisy van Marc Jacobs.
Geisha: Is een dupe van Issey Miyake Eau D`Isse. Ook deze ruikt daar precies naar.
Love Spell: Is een dupe van Love Spell van Victoria's Secret. Nou ken ik de geur van Victoria's Secret zelf niet maar deze heeft een heerlijk fruitige geur.
Cinnoman Pear: Is een mix van kaneel en peer. Heerlijk!!
Evening Dusk: Is een dupe van Lush Twilight. Ook deze ruikt daar precies naar.
Goldilocks: Is een dupe vann Lush Porridge en ja ook deze ruikt daar precies naar.
Honeywash 1: Een super goede dupe van de wel bekende geur van Lush Honey I Wased The Kids.
Snowdrops: Ook dit is een dupe van Lush Snowcake.
Dennen: De naam zegt het al, een heerlijke dennen geur.
Oakmoss: Een woody geur.
Wilde Berries: Een heerlijke, zoete bessengeur.
Christmas Spice: Een heerlijke, kruidige kaneel geur.
Winter Garden: Een hele sterke, cleany geur.
Oatmeal, Milk & Honey: Een heerlijke, zachte, romige geur.
Caramel Bun: Een heerlijk caramel geur.
Mystery 24: Een sterke citrus geur.

Uitleg hoe je de soy wax met gebruiken volgens Pure Soap:
"Haal de Pure Soy Wax uit het cupje en leg het op je aromabrander en steek het waxinelichtje aan. De Pure Soy Wax zal langzaam smelten waarna de geur vrijkomt en je kamer heerlijk gaat ruiken. De Pure Soy Wax kan meerdere keren gebruikt worden. U kunt de wax ook in stukjes snijden (afhankelijk van de groote van je aromabrander) en een deel in je aromabrander doen. De geurtijd van een Pure Soy Wax Cupje is ongeveer 8 uur. De wax is na 8 uur niet verdampt maar de geur is dan wel vervlogen door de warmte. Het is dan tijd om de wax te vervangen."




Dit is het Mystery cupje dat ik er gratis bij heb gekregen. Ik vind het zo'n leuk concept. Ik zelf vind hem vrij sterk naar citrus ruiken. Erg lekker.

Ik vind ze stuk voor stuk allemaal heerlijk en kon niet kiezen welke ik het eerste zal branden.
1 Cupje gaat ongeveer 8 uur mee. Wanneer je het zonde vind om een cupje in een keer op je brander te branden kan je hem in stukjes snijden. Zo doe je er ook veel langer mee!!
De cupjes zijn €0,90 per stuk en de verzendkosten zijn €3,00 dus voor de prijs hoef je het niet te laten.
Ze zijn te bestellen bij www.puresoap.nl Ik had mijn bestelling binnen 4 dagen en de service daar is super goed!!!

Wat zijn jou favoriete geuren om te branden?

xoxo

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff