zondag 17 maart 2013

ModelCo LIP DUO Lipstick & Ultra Shine Lip Gloss

6 opmerkingen:
 
                               

In de Glossybox van Januari zat de ModelCo LIP DUO Lipstick & Ultra Shine Lip Gloss. Een lipstick en lipgloss in 1. Er handig zo'n 2 in 1 product. Zou deze lipstick mij wel staan?




De verpakking ziet er goedkoop en kinderlijk uit naar mijn mening. Ook voelt hij een beetje zwaar aan.
Wat ik nog meer jammer van de verpakking is dat de lipstick en de lipgloss niet los van de verpakking kunnen waardoor het spiegeltje naar mijn mening een beetje nutteloos is. Omdat de lipstick en de lipgloss niet los kunnen heb je alsnog een los spiegeltje nodig.

                                
De lipstick (genaamd Dusk) droogt mijn lippen niet uit, iets wat ik zeker een must vind.
Zelf gebruik ik niet zo vaak lipstick omdat de kleur mij nooit staat maar daar komt nu zeker verandering.
Dit is voor het eerst dat een lipstick mij staat!!
De formule van de lipstick vind ik ook heel fijn, hij is lekker romig.
De geur van de lipstick is fruitig, iets wat mij niet stoort.

                             
Ook de lipgloss (genaamd striptease) droogt mijn lippen niet uit maar is wel een beetje plakkerig.

vlnr lipstick, lipgloss, lipgloss over lipstick
                                    
De lipstick is een beetje bruinig en mat en de lipgloss peachy maar wel vrij transparant. Een goede lipgloss om over een lipstick heen te dragen.

De lipduo blijft ongeveer 2 a 3 uurtjes zitten. Nadat je het wat heb gegeten of gedronken moet je hem wel bijwerken maar dat lijkt mij vrij logisch.
De prijs houdt mij wel tegen om hem nog eens aan te schaffen, namelijk 30 euro.

Voor de kleur en de fomule zou ik het wel doen maar voor de verpakking niet.
Ik koop dan liever een lipstick en lipgloss los van elkaar.


Wat vind jij van deze lip duo?

xoxo

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de lipgloss er mooi uitzien! De lipstick is net wat donkerder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ghih, de kleur spreekt me op het eerste zicht nie zo aan, maar ik zou het moeten kunnen proberen of op de lippen zien om echt goed te kunnen oordelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej, ik heb je genomineerd voor de Verstaille Award versie 2:) Neem rustig een kijkje op mijn blog!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff