woensdag 13 maart 2013

Sephora gaat weg uit Nederland. Neeeee!!!!

3 opmerkingen:
 
Toevallig zat ik op de website van Sephora te kijken of nog een leuke actie hadden totdat ik dit bericht tegen kwam.


Dit staat op de website van Sephora:


Sephora focust op internationale groei

Sephora zal per 1 juni 2013 de Nederlands markt verlaten. Tot in de loop van Mei kunt u genieten van ons uitgebreide assortiment binnen de V&D bij onze vestigingen. Graag willen wij al onze klanten en relaties danken voor uw loyaliteit. Via deze pagina houden we u op de hoogte over de ontwikkelingen rond Sephora Nederland.

U kunt blijven genieten van de artikelen van Sephora door deze te bestellen via
www.sephora.fr

Stiekem hoop ik dat ze dikke opheffingsuitverkoop hebben maar dat zal denk ik niet.


Ik baal hier ontzettend van, jij?

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt verschikkelijk! Ik was zo blij dat er eindelijk een Sephora in Groningen zat, gaat hij weer weg! Ik snap eigenlijk ook niet goed waarom ze dit doen, maar wat doe je er aan.. :(

    Doe je mee met mijn winactie? Je kunt een waardebon van €10,- winnen bij GlamCosmetics. Verdere info staat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ik op internet lees is dat ze weggaan omdat ze minder goed lopen.

      Verwijderen
  2. Zonde! Maarja, het moet natuurlijk wel haalbaar zijn voor ze...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff