maandag 19 augustus 2013

Kiko nail lacquer 336

3 opmerkingen:
 




In de shoplog van Duitsland heb je kunnen zien dat ik bij Kiko een paar nagellakjes heb gekocht. Vandaag laat ik je swatches zien van kleur nummer 336.

 

 Kiko vind ik een geweldige winkel. Heel jammer dat deze niet in Nederland is. Ze hebben heel veel kleuren nagellak en ze kosten maar €1,50. De nagellakjes hebben geen namen maar nummers. Dit lakje is nummer 336.





De kleur komt op de nagels precies over als de kleur in het flesje. Soms komt de kleur in het echt niet over als met de kleur van het flesje en bij dit lakje is dat wel zo. Wat ik zeker een plus vind. Het is mooie, felle blauw die zeker opvalt.
De lak dekt perfect in 2 laagjes en blijft zonder topcoat 3 dagen goed zitten.

 
 Ik ben hier heel erg tevreden over. Hij dekt mooi, de kleur is precies zoals in het flesje, hij lakt fijn en hij blijft een paar dagen goed zitten zonder te chippen.

Dit lakje is te verkrijgen bij de Kiko winkels en kost €1,50.

xoxo

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff