zondag 11 augustus 2013

Vakantie!!!

Geen opmerkingen:
 

Op het moment dat je dit leest ben ik met mijn vriend op vakantie.
We zouden eerst niet gaan omdat we sinds 1 Mei samenwonen maar mijn vriend heeft achter mijn rug om een vakantie voor ons samen geboekt.
Waar gaan we heen?


Wanneer je dit leest zit in het vliegtuig of lig lekker languit op het strand.


Zonder dat ik ook maar iets door had, heeft mijn vriend als verassing voor mij een vakantie geboekt naar Turkije.
We gaan een week naar een plaatsje in Side in een all inclusive hotel.
Wel grappig want onze aller eerste vakantie samen was ook in een all inclusive hotel in Side, Turkije.
We gaan heerlijk een weekje op het strand liggen en eigenlijk vrij weinig doen.
Lekker relaxen na alle stress van het afgelopen half jaar rondom het kopen van het huis.
Misschien dat we een excursie gaan doen of een auto huren maar dat zien we daar wel.

Omdat ik op vakantie ga en lekker een weekje niets aan mijn hoofd, is het ook een weekje stil op mijn blog.
Misschien dat ik 1 of 2 artikelen in plan maar dat is nog niet zeker.


Ik hoop dat jullie begrip hiervoor hebben en wens jullie een hele fijne vakantie toe!!!

Tot over een week!!!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff