vrijdag 28 september 2012

Liebster award

4 opmerkingen:
 
Liebster award. Ik had er nog nooit van gehoord tot ik van de week berichtje kreeg van Missmags dat ze mij had genomineerd voor de Liebster award.
Benieuwd wat deze award inhoud?

Van Missmags kreeg ik een berichtje dat ze mij had genomineerd. Op haar blog ging ik kijken wat de award inhoud.
Deze award is voor bloggers die nog niet zo veel volgers hebben en via deze manier hopelijk meer volgers krijgen. Er zijn wel een aantal regels aan verbonden:

De regels:1. Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat
2. Je moet 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht
3. Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren
4. Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post
5. Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten
6. Je mag niet terug genomineerd worden


11 dingen over mijzelf:
Ik heb de opleiding Verzorgende IG gevold.
Ik heb in de ouderen zorg gewerkt.
Als ik s'ochtends wakker word (en s'ochtends vrij ben) wil ik eerst koffie met een sigaret.
Ik vind het gezellig om in het weekend naar de kroeg te gaan.
Vroeger ging ik elke zaterdag shoppen en s'avonds stappen.
Ik ben gek op zacht zoete drop. Het liefst Harlekijntjes.
Ik ben totaal geen ochtend mens. Heb een hekel aan vroeg opstaan.
Ik geef mezelf nooit de tijd voor een maskertje
Ik vind voeten eng.
Ik zat al meer dan een jaar te twijfelen of ik een blog zou beginnen.
Ik heb heel veel geleerd van grote bloggers.
Sinds ik beautybloggers volg is mijn make-up stash enorm gegroeid ;)

De vragen van Missmags:
1. Waar kan jij je zo ontiegelijk aan ergeren?
Mensen die mooi weer in je gezicht spelen maar achter je rug om over je roddelen.
2. Wat is je grootste make-up blunder ooit?

Op de middelbare school gebruik ik van die bronzingparels over m'n hele gezicht als poeder
3. Wat is het slechte product wat je ooit gebruikt hebt?

Palmers haar food
4. Wat vind je nu precies van deze Liebster Award?

Ik vind het een leuk concept
5. Wie vind je de beste blogger aller tijden?

Kaya-quintana
6. Welke parfum staat echt op nummer 1 bij jou?

Givency Veri Irressitible
7. Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

Zomer
8. Waar zou jij nou ooit nog een blogpost over willen schrijven?

Over donkere kringen
9. Wat doe je tegen een writers block ?

Een wat?
10. Wat zijn je favoriete tijdschriften van dit moment?

Glamou, cosmopolition en Grazia
11. Wat zijn jouw make-up musthaves?

Concealer, mascara en blush.

Vragen voor de genomineerde:
1. Waarom ben je gaan blogger?
2. Wat maakt jou blog anders dan andere blogs?
3. Hoe ga jij om met negatieve reacties?
4. Wat voor opleiden volg je of heb je gevolgd?
5. Wat ga je vanavond doen?
6. Ben je ergens allergisch voor?
7. Wat is je favoriete tv programma?
8. Wat is je duurste beauty product?
9. High end of budget?
10. Wat is je favoriete vakantie land.plek?
11. Heb je nog een leuke tip voor ons?

11 Blogs die ik nomineer:
colourblogs
withoutelephants
fashionskillsforyou
beautyspringx
pretty-girl-stuff
chickacurl
eefiexmoviefan
funandbeauty
amy-jouvence
xbylarissa
a-pretty-world




4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Thnx, vond het ook leuk om te doen ;) Hopen dat degene die ik heb genomineerd hier ook mee verder gaan.

      Verwijderen
  2. Haha wow, dankje, het is al de tweede keer dat ik genomineerd word! Ik moet nog een artikel over de andere maken, maar jouw vragen komen er ook in. :) Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff