zaterdag 22 september 2012

Sephora 3 voor 10 actie + kleine verandering

2 opmerkingen:
 
Het is bijna weer zo ver, mijn favoriete kortingsactie! Over een klein weekje begint bij de Sephora de 3 voor 10 actie maar dit jaar is er een kleine verandering. Klik verder voor meer informatie.

De meeste zullen deze actie van Sephora wel kennen. De actie houd in dat je 3 producten kunt kopen voor 10 euro.
Let op! Dit jaar is de actie iets anders. De foundations en mascara zijn dit jaar 2 voor 10 euro!!! Het is iets minder dan vorige keren maar het scheelt je toch een hoop geld.
De rest van de make-up en nagellak en de remover zijn wel 3 voor 10 euro.
De actie start 26 September met een VIP koop avond vanaf 18:00 uur en zal duren tot 14 Oktober.
Het is zeker waard om langs te gaan, ik kan me herinneren dat er vorige jaar op mijn bonnetje 100 euro stond en ik heb maar 30 euro ervoor moeten betalen.
Heb jij je lijstje al klaar liggen?

xoxo

2 opmerkingen:

  1. Super gaaf!! Ik heb wel een aantal dingen (nagellak hahaa) op mijn verlanglijstje staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd erg fijn zulke acties, scheelt je inderdaad erg veel geld als je meerdere dingen koopt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff