donderdag 27 september 2012

Organic Hair Mayonnaise

2 opmerkingen:
 
                                   
Je hebt hem vast en zeker wel op andere blog al voorbij zien komen. De hair mayonnaise. Ik was hier heel niewschierig naar en een paar maanden geleden kocht ik deze pot bij de afro winkel in Den Haag. Benieuwd naar wat ik er van vind?


                                       
De substantie is net als normale mayonaise alleen is deze iets meer oranje en er zitten hele klein zwarte stipjes in, geen idee wat dat is. Het ruikt naar zonnebrandcreme. De geur vind ik niet storend.

                         

Hoe ik dit masker gebruik is heel eenvoudit. Nadat ik mijn haar heb gewassen pak een beetje van dit product en verdeel dit over mijn haar. Dit laat ik een paar minuutjes erin zitten en daarna spoel ik het weer uit. Dit doe ik wanneer ik weinig tijd heb.
Als ik meer tijd heb en het product in mijn haar heb verdeeld, kam ik mijn haar door, wikkel mijn haar in met alluminium folie en laat dit ongeveer 15 minuten intrekken en daarna spoel ik het weer uit.

                                                

Nadat ik dit masker heb gebruik is mijn haar super glanzend en zacht. Het valt mooi en ziet er gezond/ gevoed uit.
Ik was bang dat mijn haar vet zou worden van dit masker maar dat is absoluut niet zo.
Ik vind dit een geweldig wasker en omdat je niet veel nodig heb, doe je eeuwig met deze pot.



Deze mega pot bevat 567 gram. Hij is te verkrijgen bij de afro winkel en kost 9 euro.
Je kan hem ook bij de Etos kopen maar daar kost hij 14 euro.

Gebruik jij dit product al voor je haar?
                          

xoxo




2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff