maandag 3 september 2012

Tag: What's your make-up style?

Geen opmerkingen:
 
Heey,
Ik zat laatst een filmpje van iemand te bekijken op youtube, die deed de "what's yout make-up style?" tag. Ik vond het een leuke tag dus die ga ik nu voor jullie doen. De vragen zijn in het Engels maar ik beantwoord ze in het Nederlands.
Have fun!



1. EEK! You’ve got five minutes to do your makeup for a date. What’s your minimum?
Aai, 5 minuten. Ik denk dat ik dan een concealer zou aanbrengen om de donkere kringen omdat mijn ogen weg te werken, klein beetje afpoederen, dan een mascara en een blush aanbrengen. En als ik nog tijd over heb dan breng ik ook een zwart oogpotlood aan op mijn onderste waterlijn.

2. Pick a trend—crazy cat eyeliner, super hot pink blush, or feathered false lashes?
Als ik tussen deze 3 MOET kiezen dan kies ik voor de crazy cat eyeliner. Ik ben heel slecht in het aanbrengen van eyeliner (vaak zit er meer op mijn handen dan op mijn oogleden) maar ik vind het wel heel mooi. Zeker bij een dramatischere look vind ik een cat eyeliner mooi staan. En die nepwimpers lijken mij niet prettig zitten. Ik draag nooit nepwimpers. Heb redelijk lange wimpers van mezelf dus ik vind dat ik dat niet nogdig heb.

3. If you had to either give up all makeup for two months or give up your skincare for a week, which would you pick?
Deze vraag is voor mij vrij makkelijk. Ik zou mijn skincare opgeven voor een week. Ik heb een egale huid maar heb donkere kringen onder mijn ogen en die kan ik met make-up weg werken ;)

4. What beauty products are always in your purse?
Toevallig heb ik gister mijn tas uitgeruimd en daar kwamen 10 lippenbalsems uit. Echt verschrikkelijk veel, dus heb ik er een aantal weer opgeruimd. Nu zit er een mini handcreme van H20 in en een lippenbalsem van EOS en 1 van Rosebud. Ik kon niet kiezen tussen deze 2 ;)

5. Are there any beauty products that you keep coming back to throughout the years?
Ja, dat is mijn holy grail mascara, de Diorshow mascara van Christian Dior. Hij is best prijzig maar ik vind het zo fijn dat ik hem elke keer op nieuw koop.

6. Smoky eyes or red lips?
Daar ben ik heel makkelijk in. Smokey eyes. Bij rode lipstick zie je meteen als je naast je lip zit of als hij is vervaagd en ik ben niet iemand die de hele dag zijn lipstick bij werkt.

7. Lipstick or lipgloss?
Als ik echt moet kiezen dan kies ik voor lipstick hoewel ik meer lipgloss heb dan lipstick maar toch. Vaak plakt lipgloss en dat vind ik verschrikkelijk

8. Are there any products that you never expected to like but ended up loving?
Blush. Ik snapte nooit waarom meiden zoveel verschillende blush hebben totdat ik een keer zelf een blush kocht en deze aanbracht. Ik had nooit gedacht dat blush zoveel verschil zou maken aan je look. Sinds ik die blush heb gekocht ben ik gek op blush en heb ik er ook een aantal bij gekocht ;)


Dit was de What's your make-up style tag. Ik vond het heel leuk om te doen en denk dat ik wel vaker een tag ga doen. Als jij hem ook leuk vind, vul hem dan in bij de commants!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff