woensdag 12 september 2012

Ed Hardy Love & Luck

Geen opmerkingen:
 
Een paar weken geleden kreeg ik dit setje. Het een douchegel en een bodylotion van Ed Hardy Love & Luck.
Wat vind ik van dit setje?

Allereerst vind het op het oog er leuk uitzien. Het is niet een standaardt verpakking en trekt het al snel je aandacht. Het is een frisse, licht zoetige geur. Deze geur kan je het hele jaar door gebruiken. Het heeft niet een specifieke zomer of winter geur. De topnoten van deze geur zijn: bergamot en bloedsinaasappel. De hartnoten zijn zwarte bes, roze peper, nectarine, jasmijn en pruim. De basisnoten zijn: muskus, ceder, sandalhout en patchouli. Ik vind deze parfum zeer fruitig en bloemig ruiken en hij is niet zwaar.
De dougegels komt in een knijp tube en is is eigenlijk een standaardt douchegel. Hij schuimt veel dus heb je niet veel nodig waardoor je er lang mee doet.
De bodylotion zit in een pompflacon wat hygienisch werkt en je makkelijk de hoeveelheid kan doseren.
Het is een romige substantie maar hij is niet heel dik. Hij smeert makkelijk uit en trekt vrij snel in. De geur van de bodylotion blijft een paar uur hangen maar is niet heel sterk dus kan je gewoon je eigen parfum op spuiten als je dat wilt.
Omdat ik dit setje heb gekregen en dus niet zelf heb gekocht weet ik prijs niet van dit setje.

Wat vind jij van de geur van Ed Hardy?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff