zaterdag 8 september 2012

Review/swatch Essie Navigate her

Geen opmerkingen:
 
Dit lakje heb een tijdje geleden in een van de boxen ontvangen.
Ik ga hem voor jullie swatchen en mijn mening over dit lakje vertellen dus lees snel verder!

Dit is mijn eerste lakje van Essie. Ik had er al veel over gelezen en was blij verrast toen ik deze in een van de boxen ontving.
Zoals je op de afbeelding hieronder kan zien is het kwastje vrij breedt waardoor je gemakkelijk je nagels ermee kan lakken.
Ik vind het een mooie zacht groene kleur en hij dekt in 2 laagjes. Zonder topcoat blijft hij 3 dagen zitten zonder te chippen en met topcoat is het 5 dagen. Hij droogd vrij snel dus je hoeft niet lang te wachten tot hij droog is.

De kleur heet Navigate her. Er zit 13,5 ml in en hij kost 9,99 en is te verkrijgen bij de Etos en sindskort ook bij Bol.com
Ik ben super tevreden en enthousiast over dit lakje van Essie. Ik heb hem al meerdere keren gedragen en krijg er leuk complimentjes over.
Ik ben zeker van plan om meerdere lakjes van Essie aan te gaan schaffen want ik vind het een top merk!

Wat vind jij van de Essie lakjes?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff