dinsdag 11 september 2012

L'oreal Absolut Repair Cellular

4 opmerkingen:
 

Van de week werd er in het winkelcentrum door de mensen van de kapsalon deze shampoo gratis uitgedeeld. Natuurlijk heb ik deze shampoo met beide handen aangepakt ;)
Wat vind ik van deze shampoo?



Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Ik vind hem ge-wel-dig!!!
Deze shampoo is bedoeld voor zeer beschadigd haar, nou heb ik geen beschadigd haar maar ik heb wel droge punten.
Je hebt niet veel van deze shampoo nodig want met een klein beetje komt er al veel schuim vanaf.
Nadat ik de shampoo hebt uigespoeld voelt mijn haar niet aan als stro of dergelijken.
Als mijn haar eenmaal droog is voelt het zacht aan en heeft het een mooie glans.

Ik vind het een super fijne shampoo en als jou haar wat hydratatie kan gebruiken dan is deze shampoo absoluut een aanrader.

Hebben jullie deze al geprobeerd of zijn jullie bekend met de Proffessionel line van L'oral?

xoxo

4 opmerkingen:

  1. Ik ken hem niet, maar jij klinkt wel heel enthousiast haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het een hele fijne shampoo en kan je hem zeker aanraden

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat je hem gratis kreeg! Het klinkt als een goede shampoo maar ik vrees dat die SLS bevat en die probeer ik de laatste tijd te vermijden :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit inderdaag SLS in. Ik heb een tijd geen SLS in m'n haar gebruikt en ik zelf merk geen verschil in producten zonder SLS

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff