donderdag 13 september 2012

LOOKX Exclusive eyeliner Brown

3 opmerkingen:
 
In de Beautybox van Augustus zat deze eyeliner van LOOKX.
Wat vind ik van deze eyeliner?
De eyeliner komt in een mooie strakke verpakking. Zoals je op de foto hierboven kunt zien heeft de eyeliner twee uiteindens. Links zit de eyeliner en rechts zit een smudger.
De eyeliner is romig van textuur en is super goed gepigmenteerd. Hij werkt met een draai systeem dus als je hem wilt meenemen heb je geen puntenslijper nodig.

De smudger is goed stevig waardoor je de eyeliner makkelijk kunt vervagen en er een smokey eye mee kunt maken.


Zoals je op de foto hierboven kunt zien, kan je zowel dikke als dunne strepen zetten en kan je zien hoe goed hij is gepigmenteerd. Nadat ik deze foto had gemaakt wilde ik hem weg halen met een reinigingsdoekje maar dat ging niet zo gemakkelijk. Ik moest flink boenen wat dus wilt zeggen dat hij heel goed blijft zitten.
Dit is een fullsize eyeliner en hij kost 17,35


Heb jij deze eyeliner ook ontvangen? Wat vind jij van deze eyeliner?

3 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit! Ik gebruik altijd eyeliner van Catrice, ben ik ook erg tevreden mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg goed! Je hebt er weer een (bloglovin) volger bij hoor, Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je. Ik heb net op je blog gekeken en jij hebt het er ook een volger bij ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff